pipehaji

به وبسایت پایپ حاجی خوش آمدید...

pipe.haji.fainal.

بوشن جوشی آلفا

بوشن جوشی آلفا جوشی های با کیفیت و استاندارد در اتصالات گازرسانی شما

کارخانه تولیدی صنعتی آلفا در سال۱۳۶۵  توانست پس از کوششهای فراوان موفق به تولید چند نمونه بوشن های فولادی با کیفیت مورد نظر شود با در نظر گرفتن نیاز بازار در رابطه با بوشن های  باکیفیت این واحد تولیدی علاوه بر مطابقت دادن محصولات خود با استاندارد وزارت صنایع در مدت کوتاه موفق به تولید تمامی سایزها از۱/۴  اینچ تا۸  اینچ با کلاس مختلف شده است .

انواع تولیدات :

کلیه بوشنهای مصارف لوله کشی و بوشنهای مصارف صنعتیClass 3000 Ib – ۶۰۰۰ Ib  بوشنهای مصرفی در چاه اعم از دنده انگلیسی یازده تا دنده امریکایی هشتا بوشنهای متصل به دیسک در کولرهای آبی اتصالات جوشی – زانوئی – سه راه و تبدیل در کلاسهای مختلف .

گروه صنعتی آلفا افتخار دارد اعلام کند :

در حال حاضر بیش از نیمی از تولید کنندگان آبگرمکن های استاندارد کشور شامل برقی و نفتی و گازی کلیه بوشن های مصرفی را از این واحد تولیدی تهیه می کنند .

طرح و توسعه و کنترل کیفیت :

گروه تولیدی آلفا کلیه تولیدات خود را در مراحل مختلف تولید کرده است و همچنین با مارک گروه صنعتی آلفا با مجوز از صنایع سنگین به بازار عرضه می کند .

این واحد تولیدی در قسمت طرح و توسعه در حال حاضر موفق به تولید دیگر اتصالات جوشی (زانو – سه راه – تبدیل) به روش گرم طبق استاندارد شده است

گروه صنعتی آلفا اعتبار خود را مدیون کارآرایی و مهارت کارگران متخصص می داند که با دقت فراوان کار تولیدی این واحد را بعهده دارند و در قسمتهای مختلف بنا به وظیفه ای که تقبل نموده اند مشغول انجام کار بر روی دستگاههایی هستند که محصولی هر چه بهتر در راه خودکفایی به ارمغان آورند .

لیست قیمت ها

تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست

محصولات مرتبط

لوله درزدار سپاهان

لوله مانسمان چینی رده ۴۰

لوله مانسمان چینی رده ۲۰

اتصالات مانسمان ایران اتصال آسیا

کاتالوگ محصولات پایپ حاجی

اخرین مقالات