pipehaji

به وبسایت پایپ حاجی خوش آمدید...

pipe.haji.fainal.

لوله درزدار سپاهان

لوله گازی | خرید انواع لوله درزدار سپاهان با بهترین قیمت از پایپ حاجی

لوله گازی درزدار سپاهان؛ بهترین انتخاب برای تاسیسات ساختمان

تجهیزات و تاسیسات ساختمانی همواره باید بالاترین کیفیت را داشته باشند تا بتوان با خیال راحت از آن‌ها در ساخت‌وساز سازه‌های مسکونی و صنعتی استفاده کرد. یکی از پرکاربردترین انواع تاسیسات ساختمانی، لوله گازی است که در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. لوله گازی درزدار سپاهان به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این تاسیسات شناخته می‌شود و در بازار طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید انواع مدل‌های این لوله گازی را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی پایپ حاجی خریداری کنید.

لوله گازی

شرکت گروه صنعتی سپاهان (سهامی عام)، تولید کننده لوله های درزدار و مانیسمان گازی

تنوع سایزسایز ۱/۲ اینچ به بالا
تعداد افراد شاغل800 نفر
زمان شروع به کار1352
مساحت کل کارخانه ها۱۳۲۰۰۰۰ متر مربع
محل کارخانهاصفهان کیلومتر ۱۲جاده نائین
محصولات دیگر تولیدیانواع لوله و قوطی و پروفیل

چرا لوله گازی درزدار سپاهان در بازار بهترین است؟

لوله گازی درزدار سپاهان به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین لوله‌های گازی بازار شناخته می‌شود. دلیل اصلی فروش بالای این لوله، برخورداری آن از ویژگی‌های برتری است که نمونه آن‌ها در دیگر لوله‌های گازی دیده نمی‌شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به فشار کار بسیار مناسب، برخورداری از تاییدیه‌های فنی مختلف، تولید مطابق با روش‌های نوین و تنوع بالا در سایز اشاره کرد. درواقع اگر به دنبال خرید بهترین لوله گازی بازار هستید، لوله درزدار سپاهان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. با مهم‌ترین ویژگی‌های این لوله‌های گازی آشنا می‌شویم.

فشار کار ایده‌آل

لوله‌های گازی درزدار سپاهان عموما برای لوله‌کشی گاز روکار استفاده می‌شوند. به همین خاطر باید تحمل بالایی در برابر فشار گاز داشته باشند. به همین خاطر گروه صنعتی سپاهان، لوله‌های درزدار خود را با فشار کار بسیار مناسبی تولید می‌کند. این لوله‌ها دارای فشار تستی برابر با 10 بار و فشار کار برابر با 6 بار هستند. به همین خاطر شما می‌توانید با خیال راحت از لوله درزدار سپاهان در لوله‌کشی‌های گاز روکار استفاده کنید.

لوله درزدار سپاهان تاییدیه‌های کیفیت مختلفی دریافت کرده است

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله‌های گازی درزدار سپاهان، برخورداری آن‌ها از تاییدیه‌های کیفیت بین‌المللی و داخلی است. برای مثال این لوله‌های گازی توانسته‌اند گواهینامه استاندارد کیفی ملی ایران و انواع استانداردهای جهانی را کسب کنند. از مهم‌ترین استانداردهای جهانی کسب شده توسط لوله‌های گازی درزدار سپاهان می‌توان به ISIRI 3574 و ISO 14001 اشاره کرد.

تولید مطابق با به‌روزترین استانداردهای دنیا

گروه صنعتی سپاهان در تولید تجهیزات و تاسیسات ساختمانی سابقه‌ای طولانی دارد. این شرکت از سال 1352 در حال فعالیت است و به همین خاطر تمام محصولات تولیدشده توسط آن کیفیت و عملکرد بی‌نظیری دارد. یکی از دلایل بالا بودن سطح کیفی محصولات این کمپانی، استفاده از به‌روزترین استانداردها و متدهای تولید است. لوله‌های گازی درزدار سپاهان نیز از این قاعده جدا نیستند و مطابق با مدرن‌ترین فناوری‌ها تولید می‌شوند. به همین خاطر از نظر کیفیت و عملکرد در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

تنوع بالای سایز و کاربرد

با توجه به استفاده گروه صنعتی سپاهان از بهترین متریال در ساخت لوله‌های گازی درزدار خود، این محصولات عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. به همین خاطر بسیاری از صنایع از لوله‌های گازی درزدار سپاهان در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.

لوله گازی

از لوله درزدار سپاهان در چه مواردی استفاده می‌شود؟

لوله گازی درزدار سپاهان، از نظر تنوع کاربرد در سطح بالایی قرار دارد. اصلی‌ترین کاربرد این لوله‌های گازی، استفاده از آن‌ها برای لوله‌کشی گاز، آب و نفت در محیط‌های صنعتی یا مسکونی است. با توجه به دوام بسیار بالا، از لوله‌های گازی درزدار سپاهان در لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی مانند شوفاژ نیز استفاده می‌شود. همچنین این لوله‌ها در لوله‌کشی آبگرمکن نیز کاربرد دارند.

استحکام و دوام لوله‌های گازی درزدار سپاهان نسبت به لوله‌های پلی‌اتیلن و … بسیار بالاتر است. به همین خاطر در محیط‌های صنعتی با شرایط سخت، از این لوله‌ها بسیار استفاده می‌شود. برای مثال از این لوله‌های گازی می‌توان در صنایع کشتی‌سازی، معدن، تونل‌سازی، ماشین‌سازی، ساخت پروفیل‌ و تولید داربست و حصار نیز استفاده کرد. البته اصلی‌ترین کاربرد این لوله‌ها، انتقال سیالات در محیط‌های مسکونی و صنعتی است و تولید انواع سازه‌ها تنها کاربرد فرعی لوله‌های گازی درزدار سپاهان به‌شمار می‌آید.

 

نکاتی که در هنگام خرید لوله گازی درزدار سپاهان باید به آن‌ها توجه کنید

قطعا خرید لوله گازی درزدار سپاهان می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد. اما باید توجه داشت که صرفا تمام لوله‌های گازی درزدار این شرکت از نظر سایز یکسان نیستند و کاربری متفاوتی دارند. به همین خاطر در هنگام خرید این لوله‌های گازی باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. برای مثال، شما باید برای خرید لوله درزدار سپاهان به سراغ یک فروشگاه معتبر مانند پایپ حاجی بروید. شما می‌توانید انواع لوله‌های گازی درزدار سپاهان را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از پایپ حاجی خریداری کنید.

برخی از نکات مهم در هنگام خرید لوله درزدار سپاهان عبارت‌اند از:

  • لوله درزدار سپاهان باید از نظر سایز استاندارد باشد: لوله گازی درزدار سپاهان در بیش از 9 مدل از نظر قطر و ضخامت تولید می‌شود. به همین خاطر شما بسته به نوع کاربری مورد نظر خود، در هنگام خرید این لوله‌های گازی باید به سایز آن توجه داشته باشید. برای مثال، در زمینه لوله‌ گا‌زی روکار، کد لوله ISIRI 3360 یک استاندارد به‌شمار می‌آید و مورد تایید سازمان‌های مربوطه است
  • لوله درزدار سپاهان دارای نشان استاندارد است: گروه صنعتی سپاهان تمام لوله‌های گازی درزدار خود را با نشان استاندارد به بازار عرضه می‌کند. به همین خاطر در هنگام خرید لوله گازی درزدار سپاهان به نشان استاندارد حک شده روی لوله‌ها توجه داشته باشید. تمام لوله‌های گازی درزدار سپاهان عرضه شده در فروشگاه پایپ حاجی دارای نشان استاندارد هستند تا خیال شما از بابت کیفیت و کارایی آن‌ها راحت باشد
  • بسته به کاربری خود، به سراغ مدل مناسب لوله درزدار سپاهان بروید: لوله‌های گازی درزدار سپاهان در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند. برای مثال اگر قصد تولید انواع داربست را دارید، باید به سراغ لوله‌های گازی با قطر مناسب کاربری خود بروید. از طرف دیگر لوله‌کشی گاز و آب ساختمان نیز به لوله‌های گازی مخصوص نیاز دارد

پایپ حاجی؛ مرجع اصلی خرید انواع لوله گازی درزدار سپاهان

شما در این صفحه از وب‌سایت فروشگاه پایپ حاجی می‌توانید انواع لوله‌های گازی درزدار سپاهان را مشاهده و مدل‌های مورد نیاز خود را با قیمتی استثنایی و تضمین اصالت کالا خریداری کنید. مجموعه ما سابقه‌ای طولانی در زمینه فروش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی دارد و طی تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است تا رضایت مشتریان را با عرضه باکیفیت‌ترین کالاها جذب کند. در صورت نیاز به مشاوره و یا اطلاع از قیمت دقیق لوله گازی درزدار سپاهان، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

لیست قیمت ها

تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست

محصولات مرتبط

شیرالات امین

اتصالات مانسمان ایران اتصال آسیا

لوله مانسمان چینی رده ۲۰

لوله مانسمان چینی رده ۴۰

کاتالوگ محصولات پایپ حاجی

اخرین مقالات