pipehaji

به وبسایت پایپ حاجی خوش آمدید...

pipe.haji.fainal.

پلیکا پلیمر گلپایگان

لوله پولیکا | خرید انواع لوله پلیمر گلپایگان با قیمتی استثنایی از پایپ حاجی

برای خرید لوله پولیکا، محصولات پلیمر گلپایگان را انتخاب کنید

لوله‌های پی وی سی که در بازار با نام لوله پولیکا معروف هستند، در بسیاری از قسمت‌های لوله‌کشی ساختمان‌های مسکونی و صنعتی کاربرد دارند. این لوله‌ها به علت مقاومت بالا در برابر رسوب‌گذاری، خوردگی و ترک‌خوردگی بسیار پرفروش هستند. لوله پولیکا شرکت پلیمر گلپایگان نیز از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های پلیکا بازار به‌شمار می‌آید که شما می‌توانید انواع مدل‌های آن را از فروشگاه تخصصی تجهیزات و تاسیسات ساختمانی پایپ حاجی با قیمت استثنایی و تضمین اصالت کالا خریداری کنید.

پلیکا پلیمر گلپایگان برند ارزنده از گلپایگان

نام مجموعهپلیمر گلپایگان
زمان شروع به کار1361
محل کارخانهگلپایگان
محصولات دیگر تولیدیلوله های برق
تنوع سایز۲۰الی ۶۳۰ میلیمتر
خدمات قبل از فروشتولید سایز سفارشی

ویژگی‌های مهم لوله پولیکا پلیمر گلپایگان

لوله پولیکا پلیمر گلپایگان به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین، باکیفیت‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین لوله‌های پولیکا بازار شناخته می‌شود. درواقع با وجود این که لوله‌های پولیکا تولیدی این برند قیمت بالایی دارند، همچنان توانسته‌اند فروش خوبی در بازار داشته باشند. علت اصلی این امر، ویژگی‌های فنی بی‌نظیر این لوله‌ها است. برای مثال، لوله‌های پولیکا گلپایگان ضریب انتقال حرارت بسیار مناسبی دارند و انعطاف‌پذیری آن‌ها نیز ایده‌آل است. به همین خاطر بسیاری از تکنسین‌ها ترجیح می‌دهند از لوله‌های پولیکا تولیدی این برند در پروژه‌های لوله‌کشی فاضلاب استفاده کنند. با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله پولیکا گلپایگان آشنا می‌شویم.

انعطاف‌پذیری بی‌نظیر

انعطاف‌پذیری یک ویژگی‌ بسیار مهم برای لوله‌های مورد استفاده در تاسیسات ساختمانی به‌شمار می‌آید. چرا که لوله‌هایی که از این قابلیت برخوردار هستند، توانایی بیشتری در زمینه تحمل فشار دارند. به‌خصوص اگر در زمان‌های خاص مانند زلزله، تحت فشار شدیدی قرار بگیرند. لوله‌های پولیکا گلپایگان از نظر انعطاف‌پذیری در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و به همین خاطر می‌توان با خیال راحت از آن‌ها در لوله‌کشی ساختمان‌های مسکونی و صنعتی استفاده کرد.

کم‌ترین رسوب‌گذاری

رسوب‌گذاری عاملی است که می‌تواند سیستم لوله‌کشی ساختمان را به‌صورت کلی از بین ببرد و دچار اختلال کند. این مشکل در بخش‌هایی مانند لوله‌های فاضلاب بسیار پررنگ‌تر است. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله‌های پولیکا پلیمر گلپایگان این است که مقدار رسوب‌گذاری بسیار پایینی دارند. درواقع تا سال‌ها می‌توان از این لوله‌ها بدون نگرانی از بابت رسوب آب یا فاضلاب استفاده کرد. این ویژگی در دیگر لوله‌ها، به‌خصوص لوله‌های فلزی دیده نمی‌شود.

ضرایب انتقال حرارت و انبساط طولی مناسب

در لوله‌کشی ساختمان دو ضریب انتقال حرارت و انبساط طولی اهمیت بسیار زیادی دارند. ضریب انبساط طولی به مقداری گفته می‌شود که لوله در صورت کاهش یا افزایش دما، افزایش طول می‌دهد. هرچه این ضریب بیشتر باشد، تغییرات طولی لوله نیز در صورت تغییرات دما بیشتر خواهد بود. اگر ضریب انبساط طولی لوله مورد نظر بالا باشد، افراد باید در زمان اجرای تاسیسات ساختمانی آن را در نظر بگیرند. خوشبختانه لوله‌های پولیکا گلپایگان ضریب انبساط طولی بسیار مناسب و ناچیزی دارند.

از طرف دیگر، ضریب انتقال حرارت نیز به میزان انتقال حرارت از لوله به محیط اطراف گفته می‌شود. در لوله‌های فلزی این مقدار بسیار بالا است. درصورتی‌که لوله‌های پولیکا گلپایگان ضریب انتقال حرارت پایینی دارند و خود به‌عنوان یک عایق حرارتی عمل می‌کنند. باید اشاره کرد که هرچه ضریب انتقال حرارت بیشتر باشد، اتلاف انرژی بیشتر خواهد بود.

مقاومت بالا در برابر انواع مواد شیمیایی خورنده

اگر قصد استفاده از لوله پولیکا پلیمر گلپایگان در محیط‌های صنعتی را دارید، باید یک خبر خوب به شما بدهیم. این لوله‌ها در برابر انواع مواد شیمیایی خورنده مانند مواد اسیدی و قلیایی مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین خاطر می‌توانید از آن‌ها با خیال راحت در محیط‌های صنعتی و فاضلاب ساختمان‌های مسکونی استفاده کنید.

لوله پولیکا

کاربردهای متنوع لوله پولیکا گلپایگان

لوله‌های پولیکا شرکت پلیمر گلپایگان کاربردهای متنوعی دارند. به‌طور کلی اصلی‌ترین کاربرد این لوله‌ها، استفاده از آن‌ها در سیستم فاضلاب ساختمان‌ها است. اما می‌توان از لوله پولیکا گلپایگان در موارد دیگر نیز استفاده کرد. برای مثال این لوله‌ها سیستم لوله‌کشی آب ساختمان نیز بسیار کاربردی هستند. چرا که رسوب‌گذاری در آن‌ها اتفاق نمی‌افتد و از طرف دیگر فرایند نصب بسیار آسانی دارد. از دیگر کاربردهای لوله پولیکا گلپایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب در سیستم جمع‌آوری و تخلیه آب باران
  • سیستم‌های آبیاری تحت فشار در باغ‌ها و ویلاها
  • استفاده به‌عنوان محافظ روی کابل‌های ساختمان

 

در هنگام خرید پولیکا گلپایگان باید به چه مواردی توجه کرد؟

برای خرید لوله پولیکا پلیمر گلپایگان، شما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید یک لوله مناسب برای کاربری مورد نظر خود خریداری کنید. برای مثال، این لوله‌های پی وی سی در مدل‌های مختلفی از نظر ابعاد تولید می‌شوند. به همین خاطر بسته به کاربری مورد نظر، باید به سراغ لوله‌های با ابعاد مناسب رفت. برای لوله‌کشی سیستم فاضلاب باید از لوله‌هایی با قطر بیشتر نسبت به لوله‌کشی سیستم آبرسانی ساختمان استفاده کرد. همچنین در محیط‌های صنعتی که فشار سیال بالا بوده و ممکن است سیال خورندگی داشته باشد، پیشنهاد می‌شود از لوله‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده کرد.

برخی دیگر از نکات مهم در خرید لوله پولیکا پلیمر گلپایگان عبارت‌اند از:

  • توجه به نشان استاندارد حک شده روی بدنه لوله: حک شدن نشان استاندارد روی تاسیسات ساختمانی نشان‌دهنده اصالت و کیفیت آن‌ها است. تمام لوله‌های پولیکا پلیمر گلپایگان نیز با نشان استاندارد عرضه می‌شوند. به همین خاطر در هنگام خرید این لوله‌ها حتما باید به حک شدن نشان استاندارد روی بدنه آن‌ها توجه داشته باشید. تمام لوله‌های پولیکا گلپایگان عرضه شده در فروشگاه پایپ حاجی دارای نشان استاندارد هستند تا خیال شما از بابت اصالت آن‌ها راحت باشد
  • نام برند و مشخصات لوله باید روی آن درج شده باشند: شرکت پلیمر گلپایگان روی تمام لوله‌های پولیکا تولیدی خود، نام برند پلیمر گلپایگان و مشخصات لوله را درج می‌کند. به همین خاطر در هنگام خرید این لوله‌ها حتما به وجود نام برند و مشخصات فنی روی آن توجه داشته باشید
  • تنها از فروشگاه‌های معتبر لوله پولیکا گلپایگان را خریداری کنید: با توجه به تقاضای بسیار بالا برای خرید لوله پولیکا پلیمر گلپایگان، برخی از فروشندگان سودجو اقدام به فروش مدل‌های غیر اصل این لوله‌ها می‌کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم تا تنها از فروشگاه‌های معتبر لوله‌های پولیکا گلپایگان را خریداری کنید

انواع لوله پولیکا گلپایگان را از پایپ حاجی بخرید

مجموعه پایپ حاجی نامی درخشان در زمینه فروش انواع تجهیزات و تاسیسات ساختمانی است. تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه ما دارای تضمین اصالت کالا هستند و با بهترین قیمت عرضه می‌شوند. شما می‌توانید در این صفحه از وب‌سایت فروشگاه ما، انواع مدل‌های لوله پولیکا پلیمر گلپایگان را به‌صورت غیر حضوری خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت روز و یا دریافت مشاوره، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش پایپ حاجی تماس بگیرید.

لیست قیمت ها

تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست
تستتستتستتستتست

محصولات مرتبط

سایلنت نیوفلکس

چسب پلیکا تارگت رازی

یوشیفت نیوفلکس

یوشیفت سوپر درین

کاتالوگ محصولات پایپ حاجی

اخرین مقالات