pipehaji

به وبسایت پایپ حاجی خوش آمدید...

pipe.haji.fainal.

آذین لوله سپاهان

لوله تک لایه چیست؟ همه چیز در مورد آذین لوله

همان گونه که اطلاع دارید ، سرعت پیشرفت تکنولوژی ، همه فعالیت‌ها و صنایع را تحت تأثیر قرار داده است. یکی از صنایعی که در کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، تولید انواع لوله است . پیشرفت تکنولوژی، تغییر و تحول خاصی را در صنعت تولید لوله ایجاد کرده، تا جایی که می‌توان لوله‌ تک لایه را جایگزین لوله‌های فلزی کرد .

لوله تک لایه یکی از مهم‌ترین عناصر در تأسیسات ساختمان است که با نام‌های لوله پلی‌پروپیلن، لوله تک لایه PP ، لوله سفید و لوله سبز در بازار شهرت دارد. یکی از دلایل محبوبیت این مدل لوله این است که این مدل از لوله آبرسان ، دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و کمتر دچار خرابی و پوسیدگی خواهند شد .

لوله سفید آذین چیست ؟

لوله تک لایه آذین یکی از برندهای شناخته شده و همچنین معروف ترین لوله های پلی پروپیلن تک لایه است , که همراه با اتصالات متناسب در سایزهای مختلف  تولید و همچنین در مصارف مختلف به کار برده میشوند . حتما تا به حال نام آذین لوله را شنیده اید . بهتراست بدانید که کارخانه آذین لوله سپاهان که زیر مجموعه شرکت  گیتی پسند اصفهان است , از بزرگ‌ ترین تولیدکننده های لوله تک لایه در کشور شناخته میشود .

در ادامه باید گفت که لوله سفید آذین از مواد اولیه گرانول کوپولیمر PP  ساخته شده‌اند و برای آبرسانی , لوله کشی پکیج و آب سرد و آب گرم استفاده میشود . امروزه لوله‌های پلیمری آذین به عنوان یک جایگزین ارزان و با کیفیت خوب برای انواع لوله‌های فولادی گالوانیزه و همچنین سیاه در سیستم لوله کشی آب مصرفی استفاده میشوند . قسمت قابل توجه این است که لوله سفید آذین  مقاومت بالایی در فشار ۲۰ بار و دمای سیالات تا حدود 85 درجه سیلسیوس دارند .و شاید همین مورد است که آن را نسبت به رقبا متمایز کرده است .

از لحاظ اثرگذاری بر طعم و رنگ آبی که از طریق این لوله‌ها منتقل می‌شود ، شرایط تغییر نمی‌کند و این یکی از محاسن مهم لوله آذین محسوب می‌شود . در این مطلب سعی میکنیم توضیح دهیم که لوله سفید آذین چیست و قیمت لوله آذین با توجه به چه فاکتورهایی برآورد می‌شود؛ پس تا اخر این مطلب با پایپ حاجی همراه باشید.

مشخصات آذین لوله

این نوع لوله از جمله محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی هستند که در بازار داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها از جنس نوعی پلیمر ساخته شده اند و در صنایع مختلف به کار می روند. مشخصات لوله های آذین شامل قطر، ضخامت دیواره، طول، وزن و جنس لوله است. با توجه به نیاز مشتریان، قطر و ضخامت دیواره لوله های آذین متغیر است و طول لوله ها نیز بر اساس سفارش مشتری تعیین می شود. وزن لوله ها نیز به ویژگی های آنها بستگی دارد. لازم به ذکر است که لوله های آذین به صورت سفارشی نیز تولید می شوند و می توانند با ویژگی ها و مشخصات دلخواه مشتری ساخته شوند. آذین لوله با توانایی تولید لوله هایی با ویژگی های خاص و کیفیت بالا، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید و تامین لوله های فولادی و فلزی، مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار دارد. در نتیجه، با انتخاب لوله های آذین، می توانید از کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها بهره مند شوید .

شاید برایتان جالب باشد که لوله شرکت آذین لوله در ابتدا به رنگ سبز تولید میشد اما امروزه به رنگ سفید به بازار عرضه میشود .

کاربرد آذین لوله

استفاده از لوله اتصالات آذین در لوله کشی آب سرد و گرم , گرمایش شوفاژ , لوله کشی پکیج و سیستم های آبرسانی و نصب پمپ در ساختمان و صنعت در بخش لوله کشی صنعتی و آزمایشگاهی در محیطهای اسیدی و بازی مختلف مناسب هستند . پایداری مناسب لوله آذین در مواجهه با مواد شیمیایی نسبت به استحکام کم لوله های فلزی و از سویی قیمت ارزان آنها در مقایسه با سایر لوله های فلزی موجب شده است که استفاده از لوله آذین به غیر از ساختمان در صنایع آزمایشگاهی , کشاورزی و مواد غذایی هم با استقبال مواجه شود .

در کنار خصوصیات مذکور اجرای نسبتا آسان و ارزان این نوع لوله کشی و امکان دسترسی به لوله و اتصالات این مارک در بیشتر فروشگاه لوله و اتصالات سبب شده است که این برند لوله و اتصالات طرفداران بسیاری پیدا کرده و بسیاری از مردم لوله های پلی پروپلین را به نام لوله آذین بشناسند .

استفاده از آذین لوله برای شوفاژ

یکی از خصوصیات منحصر به فرد لوله آذین, استفاده همزمان لوله های پلیمری هم برای شوفاژ و هم برای آب سرد و گرم است, که هم سرعت و قیمت خوبی دارند و هم کیفیت نسبتا مناسب, هر چند که بخشی از کارشناسان و مجریان لوله کشی تمایل زیادی به استفاده از لوله سفید در لوله کشی شوفاژ نشان نمیدهند, اما قیمت مناسب و استفاده مشترک برای آب و شوفاژ در کنار سرعت و در دسترس بودن لوله آذین, بخش زیادی از مالکین و تاسیسات کاران را مجاب به لوله کشی شوفاژ و پکیج با لوله آذین نموده است

دلایل برتری محصولات تک لایه لوله آذین نسبت به لوله های فلزی قدیمی:

  • دارا بودن انبساط طولی زیاد
  • پایین بودن وزن محصولات آذین لوله که از ویژگی های مهم آن است زیرا در آسان بودن ساز و کار لوله کشی نقش بسیار بسزایی دارد.
  • عاری بودن از ایجاد سر و صدا ناشی از انتقال آب که بی نیازی از عایق بندی صدا را به ارمغان می آورد.
  •  حداقل ضایعات به هنگام استفاده
  • عدم عبور نور از لوله و در نتیجه جلوگیری از رشد میکروارگانیسم
  • داشتن خطوط راهنما در تمامی لوله و اتصالات برای بالا بردن کیفیت و سرعت فرآیند لوله کشی
  • دارای استانداردهای لازم جهت مصرف آب گرم و سرد
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • استقامت در برابر بازها و اسیدها به طوری که رسوب نمی گیرند و هرگز نمی پوسد.
  • زیبایی ظاهر و شفافیت
  • مقاوم در برابر ضربه و شرایط نا مساعد محیطی
  • عایق حرارتی و الکتریکی

در مورد برند آذین لوله

آذین لوله، به عنوان یک شرکت تولید کننده و تامین کننده لوله های فولادی و فلزی، در بازارهای مختلفی فعالیت دارد. این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش، توانسته است جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کند.

آذین لوله به صورت مداوم در حال توسعه و بهبود محصولات خود است تا با نیازهای مشتریان همراه باشد. این شرکت به دلیل داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی و تولید لوله های فولادی و فلزی، قادر است به هر نیاز خاصی که در صنایع مختلف وجود دارد، پاسخ دهد.

آذین لوله محصولات متنوعی را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد، از جمله لوله های صنعتی، لوله های گاز، لوله های آب، لوله های برق، لوله های نفت و گاز و غیره. همچنین این شرکت قادر است به صورت سفارشی نیز محصولات تولید کند تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای خاص مشتریان پاسخ دهد.

در کل، آذین لوله به عنوان یک شرکت پویا و متخصص در زمینه تولید و تامین لوله های فولادی و فلزی، بهترین گزینه برای مشتریانی است که به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند

درباره آذین لوله سپاهان

نام مجموعهگیتی پسند
زمان شروع به کار۱۳۷۵
نام مدیر عاملآقای جنتی
محل کارخانهاصفهان
تعداد افراد شاغلبیش از ۴۰۰۰ نفر
محصولات دیگر تولیدیلوله های ۵ لایه – لوله های پوشفیت – لوله های پلی اتیلن – شیرآلات – فوم لوله ای و ورقه ای – تجهیزات سرمایشی و گرمایشی
تنوع سایز۱۲۵-۱۱۰-۹۰-۷۵-۶۳-۵۰-۴۰-۳۲-۲۵-۲۰
خدمات قبل از فروشمشاوره – طراحی – برآورد
خدمات بعد از فروش۱۰سال بیمه ایران
مدیر فروشمهندس خدابنده لو

محصولات مرتبط

پنج لایه نیو پایپ

بست سوپرفیکس

پنج لایه سوپر پایپ

کاتالوگ محصولات پایپ حاجی

اخرین مقالات