pipehaji

به وبسایت پایپ حاجی خوش آمدید...

pipe.haji.fainal.

پنج لایه سوپرپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ، از بهترین‌های بازار هستند​

طی سال‌های اخیر، استفاده از لوله و اتصالات پنج‌لایه بسیار رایج شده است. چرا که از این تجهیزات می‌توان در شبکه لوله‌کشی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی استفاده کرد. همچنین لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه در اجرای سیستم‌های گرمایش از کف نیز کاربرد دارند. یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده انواع لوله و اتصالات پنج‌لایه، شرکت سوپرپایپ است. لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ فروش بسیار بالایی در بازار دارند. چرا که از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید انواع لوله و اتصالات پنج‌لایه تولیدی این شرکت را با قیمتی استثنایی و تحویل اکسپرس، از فروشگاه پایپ حاجی به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنید.

شرکت سوپرپایپ و تاریخچه فعالیت آن​

شرکت‌های زیادی در بازار ایران در زمینه تولید لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه فعال هستند که شرکت سوپرپایپ یکی از بهترین‌ها در این زمینه به‌شمار می‌آید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1376 در جزیره قشم آغاز کرد و در ابتدا تنها 18 کارمند داشت. سوپرپایپ به مرور زمان توانست با افزایش تعداد کارمندان و گسترش کارخانه خود، به یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان لوله پنج لایه در بازار ایران تبدیل شود. لوله سوپرپایپ در بازار تقاضای بالایی دارد؛ چرا که محصولات سوپرپایپ از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

شرکت سوپرپایپ، لوله و اتصالات پنج لایه خود را در سایزهای مختلفی تولید می‌کند و از نظر تنوع، محصولات سوپرپایپ در سطح بالایی قرار دارند. به همین خاطر برای تمام بخش‌های پروژه ساختمانی خود، می‌توانید از لوله‌ها و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ استفاده کنید.

لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ چه مزایایی دارند؟

لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ تحت لیسانس شرکت آلمانی یوپونور تولید می‌شوند و به همین خاطر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند تحمل دما و فشار بالا، طول عمر مناسب و انعطاف‌پذیری بالا باعث شده‌اند که بسیاری از انبوه‌سازان و مجریان سیستم‌های گرمایش از کف، از محصولات پنج لایه سوپرپایپ در پروژه‌های ساختمانی خود استفاده کنند. در ادامه با مهم‌ترین مزایای این دسته از محصولات برند سوپرپایپ آشنا می‌شویم.

تحمل دما و فشار بالا

یکی از مهم‌ترین مزایای لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ، مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار و دمای است. همان‌طور که می‌دانید از لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه در سیستم‌های گرمایشی استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها، آب با دمای بسیار بالا در خطوط شبکه جریان دارد. به همین خاطر لوله‌ها و اتصالات مورد استفاده باید مقاومت بالایی داشته باشند. خبر خوب این است که لوله‌های پنج‌لایه سوپرپایپ می‌توانند تا دمای 95 درجه سانتی‌گراد را به‌خوبی تحمل کنند.

از طرف دیگر باید گفت که سیالات در شبکه لوله‌کشی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی، فشار بالایی دارند. به همین خاطر لوله‌های پنج لایه سوپرپایپ، مقاومت بالایی در برابر فشار دارند. این لوله‌ها می‌توانند تا فشار 10 بار را به‌خوبی تحمل کنند که مقدار مناسبی برای لوله‌های پنج‌لایه به‌شمار می‌آید.

طول عمر بسیار مناسب

لوله‌های مورد استفاده در شبکه لوله‌کشی ساختمان‌ها باید عمر بالایی داشته باشند تا هزینه تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمان به حداقل برسد. به همین خاطر می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین مزایای محصولات پنج لایه سوپرپایپ، عمر بسیار بالای آن‌ها است. برای مثال لوله‌های پنج‌لایه این برند تا 100 سال عمر مفید دارند که عددی خارق‌العاده به‌شمار می‌آید. علت اصلی طول عمر بالای لوله‌های پنج‌لایه این برند، استفاده از بهترین مواد اولیه و فناوری پیشرفته در ساخت لوله‌ها است.

برای مثال در ساخت لوله‌های پنج‌لایه سوپرپایپ از پلیمر PE-RT استفاده می‌شود که یکی از پیشرفته‌ترین پلیمرهای مورد استفاده در ساخت لوله‌های پنج‌لایه به‌شمار می‌آید. پس اگر به دنبال خرید یک لوله پنج‌لایه باکیفیت و بادوام هستید، می‌توانی انواع لوله‌های پنج لایه سوپرپایپ را از فروشگاه اینترنتی پایپ حاجی خریداری کنید.

انعطاف‌پذیری بالا و نصب آسان

پلیمر مورد استفاده در لوله‌ها و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ،‌ انعطاف‌پذیری بسیار بالایی، به‌خصوص در محیط‌های سرد دارد. به همین خاطر نصب لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه این کمپانی بسیار آسان است و تکنسین‌ها علاقه زیادی به محصولات پنج‌لایه سوپرپایپ دارند. باید اشاره کرد که با وجود انعطاف‌پذیری بالا، استحکام لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه این برند نیز در سطح بالایی قرار دارد و شما با خیال راحت می‌توانید از این محصولات در انواع محیط‌های سخت استفاده کنید.

انعطاف‌پذیری بالای محصولات پنج لایه سوپرپایپ اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که در پروژه‌های ساختمانی بزرگ، تاسیسات ساختمانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن نصب شوند. حال اگر نصب تاسیسات دشواری زیادی داشته باشد، زمان نصب افزایش پیدا می‌کند و این امر می‌تواند هزینه‌های اجرای پروژه را افزایش دهد. به همین خاطر اگر به دنبال لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه با نصب آسان و سریع هستید، انتخاب و خرید محصولات پنج لایه سوپرپایپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مقاومت بالا در برابر رسوب، نفوذ و نشتی

با توجه به این که از لوله‌های پنج‌لایه در محیط‌های سخت استفاده می‌شود، این لوله‌ها باید در برابر عوامل مختلفی مانند رسوب، نفوذ و نشتی مقاومت بالایی داشته باشند. برای مثال در محیط‌های صنعتی، مواد شیمیایی و خورنده بسیار زیادی هستند که می‌توانند به لوله‌ها و اتصالات پنج‌لایه آسیب برسانند. درصورتی‌که لوله‌ها و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ در برابر هرگونه نفوذ و خوردگی مقاوم هستند. همچنین باید اشاره کرد که به علت استفاده از پلیمر PE-RT، زبری یا اصطکاک سطح داخلی لوله‌ها بسیار پایین است و در نتیجه امکان رسوب مواد سخت در داخل لوله وجود ندارد.

انواع لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ در بازار

تنوع لوله‌ها و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ بسیار بالا است و شما بسته به کاربری مورد نظر خود می‌توانید انواع محصولات این کمپانی را برای پروژه‌های ساختمانی خود خریداری کنید. از جمله محصولات پنج‌لایه این کمپانی می‌توان به لوله، زانو، زانوئی، سه‌راهی و … اشاره کرد.

برخی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین لوله‌ها و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ عبارت‌اند از:

لوله‌های پنج‌لایه با سایزهای 16، 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75، 90 و 110 میلی‌متر

  • زانوئی پرسی 45 و 90 درجه
  • زانوئی دیواری پرسی
  • زانوئی سه‌راه
  • زانو
  • زانو سه‌راهی
  • سه‌راه پرسی (توپیچ، روپیچ، روپیچ توپیچ)
  • تبدیل
  • مهره ماسوره
  • رابط
  • ته‌بند
  • درپوش
  • بوشن
  • مغزی
  • چپقی
  • کلکتور
  • شیر سوپر والو

در هنگام خرید لوله و اتصالات پنج‌لایه سوپرپایپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به تقاضای بالا برای خرید محصولات پنج لایه سوپرپایپ، شما باید در هنگام خرید این محصولات به نکات مختلفی توجه کنید. چرا که تنها در این صورت می‌توانید از اصالت و کیفیت محصولات خریداری شده، مطمئن شوید.

در ادامه با برخی از مهم‌ترین نکات خرید لوله و اتصالات پنج‌لایه سوپرپایپ آشنا می‌شویم:

  • توجه به قیمت محصولات: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصولات است. به‌طور کلی قبل از خرید این محصولات، حتما قیمت چندین فروشگاه را با یکدیگر مقایسه کنید. برای مثال شما می‌توانید انواع لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ را با بهترین قیمت بازار از فروشگاه پایپ حاجی خریداری کنید. درصورتی‌که بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، محصولات این برند را با قیمتی بالاتر می‌فروشند
  • خرید از یک فروشگاه معتبر: با توجه به تقاضای بالا برای خرید لوله و اتصالات پنج‌لایه سوپر‌پایپ، برخی از فروشندگان سودجو، محصولات تقبلی را به‌جای محصولات اصلی سوپر‌پایپ عرضه می‌کنند. به همین خاطر شما برای خرید لوله و اتصالات پنج‌لایه این برند، باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید. 

برای مثال، تمام محصولات پنج لایه سوپرپایپ در فروشگاه پایپ حاجی با تضمین اصالت کالا عرضه می‌شوند. چرا که پایپ حاجی یکی از نمایندگی‌های اصلی فروش محصولات این برند است

  • خرید اینترنتی به‌جای خرید حضوری: محصولات پنج لایه سوپرپایپ در بسیاری از شهرهای کشور برای خرید در دسترس نیستند و یا قیمت بسیار بالایی دارند. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود به‌جای خرید حضوری این محصولات از فروشگاه‌ها، به سراغ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند پایپ حاجی بروید. با انتخاب پایپ حاجی، در هزینه رفت‌وآمد خود صرفه‌جویی کرده و در هر نقطه از ایران، می‌توانید انواع لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ را جلوی درب منزل یا محل کارتان در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

انواع محصولات پنج لایه سوپرپایپ را از فروشگاه پایپ حاجی بخرید

محصولات پنج لایه سوپرپایپ تنوع بالا، کیفیت بی‌نظیر و کارایی فوق‌العاده‌ای دارند. شما در این صفحه از وب‌سایت فروشگاه پایپ حاجی به‌عنوان نمایندگی انحصاری این برند، می‌توانید انواع محصولات پنج لایه سوپرپایپ را با قیمتی استثنایی و تضمین اصالت کالا خریداری کنید. فروشگاه ما یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های تاسیسات و تجهیزات ساختمانی است و نمایندگی انحصاری بسیاری از برندهای مطرح بازار را در اختیار دارد. برای اطلاع از قیمت‌های به‌روز و همچنین دریافت مشاوره خرید، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما در پایپ حاجی تماس بگیرید.

محصولات مرتبط

شیر آلات برنجی کیزایران

اتصالات گالوانیزه مک

لوله گالوانیزه ساوه

کاتالوگ محصولات پایپ حاجی

اخرین مقالات